  • Data: 2011-06-13 11:27:52
    Temat: Re: tynk cementowo wapienny - dam radę sam?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-06-2011 o 13:02:13 ptoki <s...@g...com> napisał(a):

    > Uzywalem poztynk 560 i odpowiednik z atlasa.
    > Atlasowy taki bardziej kleisty byl i ciemniejszy (troche inny cement).
    > Oba ok.
    > Robi sie dobrze, tynk wychodzi twardy i sie nie kruszy.

    a ścianę trzeba wcześniej jakoś przygotować, zwilżyć, zagruntować cy cóś?

    > Potrzebujesz tynku w zaleznosci od nierownosci sciany. Na paczce jest
    > napisane ze (OIDP) 2,5kg na m2 przy warstwie 1mm (sprawdz dokladnie na
    > worku).

    aaaa... no właśnie - jak gruby tynk wykonać? Są jakieś zasady? Wiem, że
    dużo zależy od konkretnej zaprawy, ale czy oprócz tego są jakieś zalecenia
    typu "jak jest mniej niż 5mm to wszystko i tak spadnie"

    > Do tego jedna szeroka paca blaszana bez zebow, jedna mala packa i
    > jedna do zacierania. Ja wole zacierac filcem ale mozna tez taka
    > styropianowa.
    > Zeby wyszlo prosto warto miec albo listwe aluminiowa albo deske.
    > Narozniki robi sie od deski, najpierw jedna strona potem jak stwardnie
    > druga strona naroznika.

    Co to znaczy "narożniki robi sie od deski"? Mógłbys mi to łopatologicznie
    wytłumaczyć?

    --
    PZDR
    Shaman