  • Data: 2009-03-12 11:32:24
    Temat: Re: tynki IV kategorii
    Od: czupakabra <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mar, 11:46, kamaya <k...@i...pl> wrote:
    > Witam,fachowcy od tynków polecili mi abym kład tynki IV kategorii "z filca" bo
    > jest niby lepszy od tradycyjnych i dużo tanśzy, czy ktoś orientuje sie

    Witaj
    Kategoria C IV określa wytrzymałość na ściskanie - powyżej 6 N/mm2,
    ale to też są tynki tradycyjne - tzn cement, cement wapno, wapno
    zwykle z możliwością nanoszenia maszynowego.
    Stosujesz je tam gdzie jest wymagana wysoka odporność mechaniczna, lub
    w warunkach trudnych np cokoły, przyziemia itp.
    Filcowanie - określa wykończenie na gładko - wskazane są tam
    zdecydowanie inne tynki.
    Napisz co i gdzie chcesz robić a łatwiej będzie dobrać Ci materiał
    Pozdrawiam
    Sebastian