    From: QbaB <Q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tynki na listwach
    Date: Tue, 17 Mar 2009 07:20:14 -0700 (PDT)

    On 17 Mar, 15:03, kamaya <k...@i...pl> wrote:
    > Witam,
    > fachowcy zaoferowali mi że robią tynki tradycyjne na listwach, czy
    > orientuje sie ktoś co to znaczy i jak wygląda to w praktyce?

    Listwy to stalowe prowadnice, które ułatwiają równe nakładanie tynku
    jednak tynk prawie zawsze będzie nieco wgłębiony pomędzy liswami a one
    moga pozostać widoczne. W ekstremalnych przypadkach na tynku mogą
    pojawic się drobne pęknięcia wzdłuż listew.
    Jedna z ekip tez mi tak proponowała jednak ta która mi robiła tynki
    nie używała listew lecz tymczasowych prętów stalowych, które wyjmowali
    przy zacieraniu. Tynk jest bardzo równy.
    Zapłaciłem drozej za robocizne ale nie wydałem kasy na listwy nawet
    narożnych nie potrzebowali.
    pzdr
    QbaB