  • Data: 2014-05-26 19:51:01
    Temat: Re: tynkowanie ścian pom. gosp. na zewnątrz
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 18:19:38 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Poradźcie proszę, w co się bezpieczniej pakować - w tynkowanie ręczne
    > tych ścian aby je wyrównać czy może lepiej/łatwiej będzie nakleić cienki
    > styropian a na to siatka i klej?
    > Jedno i drugie robić będę pierwszy raz :-)

    Robilem i jedno i drugie - nie wiem ile m2 masz ale jak chcesz recznie
    tynkowac to przygotuj sie na naprawde wielki wysilek :) Przyklejenie
    styro + siatka + klej + tynk cienkowarstwowy to jak dla mnie 1/5 czasu i
    sily jakie musialbys poswiecic na otynkowanie grubszym tynkiem cementowym
    tego. To ciezka robota - tynkowalem tylko kilka niewielkich scianek w
    domu na poddaszu i wrzucanie tych dziesiatek kilogramow tynku kielnia to
    ciezka harowka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.