    From: "Marex" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: uszkodzenie przewodu w bębnie
    Date: Wed, 20 Jul 2011 21:31:42 +0000 (UTC)

    Jackare <1...@1...tralala.com> napisał(a):

    > Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > więc zgodnie z dyrektywą Jackare - nie mącę w głowie/ach i - szukam
    > >

    > Jeżeli to przedłużacz budowlany w czarnej grubej oponie gumowej to nawet
    > stosując moją metodę lokalizacji zwarciem mógłbyś nic nie wskórać bo
    > zewnętrzna izolacja mogłaby przetrwać nawet spory ale bardzo chwilowy łuk
    > jaki powstanie w miejscu uszkodzenia żyły nim zadziała bezpiecznik.
    > Rada na przyszłość: wszystkie prace wymagające dużego prądu, zwłaszcza
    > spawanie i zasilanie silników o dużym prądzie rozruchu należy wykonywać na
> [...]

    Tak, to solidny naszej rodzimej produkcji przedłużacz na bebnie w
    grubej czarnej gumowej oponie. W każdej żyle jest w odzielnej kolorowej
    gumie linka wygladająca mi na ...stalową(lub jakaś kombinacja z Cu..?)
    Ciekawostka taki sam przewód (gumowany lub nie) bez bębna jest o ponad 30
    zł droższy aniżeli to samo na bębnie-w marketach budowlanych. Jutro wpadnę
    do hurtowni elektrycznej - sprawdzę. A za zdrowie wychylę zdecydowanie- Marex