  • Data: 2009-12-15 10:27:23
    Temat: Re: uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jesli mniej "zabawy" jest dla Ciebie z rzeźbą w G czyli klejeniem i
    > łataniem tego pęknięcia, co da zapewne pięęęęęęękny efekt, no chyba ze tez
    > sobie poszkliwisz i wypalisz to potem, ale to pikus - od czego suszarka
    > albo domowy piekarnik......... co skończy się i tak na wymianie ;)
    >
    > niz kupic nową miskę, co jest JEDYNYM rozwiązaniem tego problemu poza
    > jakimiś wydumkami
    >
    > to ja juz nie wiem ;)))
    >
    > poza tym ja to w ogóle widzę mało o świecie wiem, bo nie znałem slowa
    > "linijny" - czyli, ze co? to pękniecie zaczeło lnieć? umywalka zyje !!! ;)

> [...]

    Nie musisz byś sarkastyczny :))

    Nie pomyślałem że takie małe pęknięcie może naruszyć konstrukcję umywalki i
    jej wytrzymałość, o grzybie jakoś też nie pomyślałem.
    Jeśli tak jest jak piszecie to rzeczywiście chyba ją wymienię. Muszę popytać
    hydraulików, bo z doświadczenia wiem że do tak małej roboty to ciężko kogoś
    znaleźć za rozsądne pieniądze (do 100 zł).

    Co do typu - muszę znaleźć taką samą? Czy może być tylko wymiarami zbliżona?

    MS