    From: "Prawusek" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?
    Date: Tue, 15 Dec 2009 12:14:01 +0100

    "Maciej S." <m...@c...pl> wrote in message
    news:hg7oab$7hg$1@news.onet.pl...

> [...]
    ;)

    > Nie musisz byś sarkastyczny :))
    >
    > Nie pomyślałem że takie małe pęknięcie może naruszyć konstrukcję umywalki
    > jej wytrzymałość, o grzybie jakoś też nie pomyślałem.
    > Jeśli tak jest jak piszecie to rzeczywiście chyba ją wymienię. Muszę
    popytać
    > hydraulików, bo z doświadczenia wiem że do tak małej roboty to ciężko
    kogoś
    > znaleźć za rozsądne pieniądze (do 100 zł).
    >
    > Co do typu - muszę znaleźć taką samą? Czy może być tylko wymiarami
    zbliżona?

    > MS

    Jak kupiona z szafkę trzeba taką samą, albo następną kupić z szafką o
    podobnych wymiarach, abu większych przeróbek nie robić. W takim przypadku,
    gdy otwory będą w tych samych miejscach wystarczy uszkodzoną odkręcić od
    ściany (nie od szafki) i następną przykręcić. Robota nie jest przyjemna,
    gdyż dostęp jest jak do Werbińskiego, co to czarne podniebienie ma...