    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 1 Feb 2018 15:23:42 -0800 (PST)
    Subject: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 lutego 2018 23:56:40 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Panele to najgorsze chujostwo jakie kiedykolwiek wymyślono.

    ROTFL. Wszystko o czym niżej napisałeś to jakieś bzdury wyssane z brudnego
    palca :-)

    > Po pierwsze tworzywo sztuczne, które nie pozostaje obojętne dla naszego
    > zdrowia. Ściera się, a człowiek wdycha do płuc.

    Tak samo jak kurz ściera.. farbę z kaloryferów? Albo aluminiową rurę.
    Bez jaj :D

    > Po drugie hałasują.

    Zły podkład. Nierówna wylewka. Puste przestrzenie pod panelami. Wtedy
    hałasują. Połóż dowolne panele na pianomat na wylewkę z miksokreta
    zacieraną mechanicznie i nie poznasz czy to parkiet czy panel.

    > Po trzecie są śliskie.

    A po kaflach albo olejowanej / lakierowanej na błysk desce to normalnie
    chodzisz jak ślimak :D

    > Po czwarte kurewsko się elektryzują sprawiając, że każde przejście po
    > panelach i dotknięcie się grzejnika czy kranu kończy się nieprzyjemnymi
    > wyładowaniami elektrycznymi.

    Nie zauważyłem. Może dlatego że nie mam grzejników? ;)

    > Po piąte uginają się i pracują co powoduje, że po kilku latach te panele

    No czyli miałem rację. Uginają się jak pod nimi jest pustka.
    I wtedy są głośne i szybko się zniszczą.

    > Po szóste panele to najgorsze zło dla alergików, bo zbiera się pod nimi
    > kurz i roztocza, które się unoszą w powietrze podczas chodzenia po panelach.

    WAT!? POD PANELAMI? I jakim cudem się niby stamtąd potem wydostają?

    > Po siódme, są bardzo wrażliwe na rozlanie wody.

    Regularnie wylewam wodę jak "mopuję" i nic. Trzeba kupić odpowiednie
    panele, a nie papierowy szyt :-)

    > Po ósme, szybko się niszczą. Jeden z pokoi w którym mam panele to biuro,

    Takiej kumulacji głupot dawno w jednym poście nie czytałem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.