    Subject: Re: uzbrojenie kotłowni przed płytkami?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <3...@g...com>
    <5a74adf5$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 2 Feb 2018 21:41:28 +0100

    W dniu 2018-02-02 o 20:31, Kris pisze:

    > Nie ma zakazu zrobienia podkąłdu z tektury falistej

    Nie chodzi o tekturę falistą, ale specjalne podkłady wytworzone ze
    sprasowanych włókien drewnianych.

    > Wywaliłem wczoraj panele kładzione ponad 10 lat temu(pisałem wcześniej 8 ale
    dzisiaj uświadomiłem sobie że czas leci, że wprowadziłem się w 2017 roku;)) i uwierz
    mi jest różnica
    > Tamte stare to jakby plastykowe, i faktycznie "pukały" pomimo podkładu no i
    śliskie.
    > Te co teraz położyłem to całkiem inne juz. Dużo bardziej strukturę drewna
    przypominają, śliskie nie sa i akustycznie bez porównania.
    > Przez 10 lat i tu postep jest jak widzę.

    Jeszcze chwila i okaże się, że wszystko co napisałem jest prawdą.

    > Przeczytaj jeszcze raz bo nie wierze że takie bdury można pisać
    > Pobijasz Swoją wypowiedz że kurz aluminium z grzejników ściera.

    Uważaj, bo Ci nos rośnie :)

    > Panele które wczesniej zmieniałem leżały na zewnątrz i czekały aż firma odbierająca
    odpady je zabierze
    > Uwierz mi że z tydzień na nie deszcz padał i te co były całe, nie cięte nadawały
    się do ponownego położenia. Te cięte lekko wilgoci w miejscach cięcia nabrały
    > Te które wczoraj zdjełem leżą na zewnątrz. Odbiór odpadów za półtora tygpodnai u
    mnie
    > Chcesz to zdjęcie zrobie i wrzuce.

    Wiesz kiedyś byłem na weselu, na sali, gdzie były właśnie panele. Pech
    chciał, że przed imprezą zerwał się ulewny deszcz, który zalał salę
    taneczną restauracji, bo dekarze spierniczyli obróbki. Obsługa szybko
    zebrała wodę. Wydawało się, że już jest sucho i wszystko OK. Niestety
    woda została jeszcze pod panelami. W trakcie imprezy widać było jak
    szczelinami spod paneli chlapie woda, a raczej błoto. W przeciągu
    pierwszych kilku godzin imprezy gości ujebali się aż po kolana w
    szczególności suknia panny młodej nadawała się do wyrzucenia. Rano po
    imprezie panele już się porozłaziły i nadawały się do demontażu, bo
    gdzieniegdzie puściły zamki i ludzie po prostu zaczęli butami zaczepiać
    o ranty odstających paneli.
    W niedzielę rano już weszła ekipa, aby wymienić te panele i nawet
    zdążyli przed poprawinami i to jest jedyna zaleta paneli.