  • Data: 2010-07-21 05:53:59
    Temat: Re: uziom
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > w ciągu tych dwóch lat nie mogę doprosić się kilku elektryków, żeby
    > pomierzyli mi rezystancje uziomu...
    > nie wiem w czym problem, czy to jest takie skomplikowane? każdy z nich
    > kilkukrotnie umawiał się i zawsze mu coś wypadło :-)

    Może nie mają miernika do pomiaru rezystancji uziemienia?

    > w rozmowie odniosłem wrażenie, że myślą sobie: "kiego h..ja ten gość
    > chce, ma zrobione jak wszyscy, a nawet lepiej, bo sobie miedziowana
    > szpilę wbił, a nie zwykłą rurę ocynkowana, i jeszcze wymyśla..."
    > powiedzcie, czy wymyślam?
    > czy to jest jakaś wyższa matematyka z tym pomiarem, że żaden elektryk
    > w podlaskiem nie potrafi (nie chce) tego zrobić?

    No akurat w podlaskim to powinno być więcej specjalistów, bo na Politechnice w
    Białymstoku działa moim zdaniem najlepsza w Polsce kadra naukowa zajmująca się
    tą dziedziną. Tamże działa też m.in. firma zajmująca się profesjonalną ochroną
    odgromową obiektów o specjalnym znaczeniu.

    [...]
    > pozdrawiam
    > s_13

    Pozdrawiam