    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: w poszukiwaniu zaginionej wspólnoty
    Date: Fri, 27 Feb 2009 15:11:52 +0100

    Kudlaty pisze:

    > Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie mozesz nic zrobic, wlasnosc jest swieta, zaschnietego gowna sie nie
    > rusza.

    W tym wypadku to rozwolnienie jest, po drodze nie da sie przejść w ogóle
    nie zatapiając sie 10cm błoto (chyba że po ogrodzeniu) a samochody
    grzęzną w błocie.
    nadal jednak mnie zastanawia w jaki sposób powstały inne inwestycje na
    tym samym terenie organizowane przez zupełnie różne instytucje (TPSA,
    kanalizacja gmina, energetyka). Postawiły te rzeczy bezprawnie?