    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: wanna - obudowa
    Date: Thu, 20 May 2010 09:57:27 +0200

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:op.vcwjx7uq6j1rgy@laptop-adaml.private...

    > Mógłby ktoś podać jakieś informacje jak wykonać przód i tył takiej
    > zabudowy? Bok jest standardowy natomiast nie wiem, jak technicznie wykonać
    > przód i tył.

    Powierzchnie poziome najlepiej będzie zrobić z gdubej płyty OSB lub płyty
    wiórowej. Gdubość 22 mm zapewni odpowiednią sztywność.
    Ostatecznie może być zielona płyta GK położona podwójnie, ale gdybym robił
    dla siebie wybrałbym osb lub wiórówkę.

    Boki też możesz tak zrobić - będzie znacznie szybciej niż murować to z
    ytonga. Murowanie z ytonga wymaga dużej precyzji i użycia specjalnego kleju
    kładzionego w warstwach grubych na około 2mm.
    W razie konieczności łatwiej będzie też to zdemontować. Nie zapomnij w
    obudowie zrobić rewizji zapewniającej dojście do syfonu wannowego.
    --
    Jackare