  • Data: 2009-12-16 20:25:32
    Temat: Re: [waw] ekipa do wykończenia paru rzeczy
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgb8q2$8ab$1@news.interia.pl...

    > Piszesz to jak bys mial tam samych narkomanow.

    Czasami sami inwestorzy są paranoikami.
    Jeden z nich zarzucił mi pijaństwo, bo znalazł na budowie kilka puszek po
    piwie.
    Najśmieszniejsze było to, że ja nie piję piwa, zwłaszcza w upalne dni, a
    puszki pozostawił ktoś z poprzednich ekip, a ja nie mam w zwyczaju wyrzucać
    rzeczy, które zastałem na budowie. Jeszcze większą paranoją gościa było
    stwierdzenie, że zbierałem ścinki przewodów (jak on to określił całą masę),
    żeby sprzedać na złom i kupić sobie piwo :)
    Jak widać tacy idioci uczą mnie, ze nie należy oszczędzać na materiałach,
    zbierając ścinki w celu ich wykorzystania do połączeń pomiędzy puszkami
    (przelotek) oraz do podwiązywania rur przed ich zatynkowaniem. Po prostu
    trzeba od razu się pozbywać takich ścinków, a najmniejsze kawałki zawsze
    ciąć ze świeżego bębna, natomiast do mocowania rur stosować drogie uchwyty.
    Ciekawe tylko czy wtedy gość by mnie wziął do tej roboty, gdybym mu
    powiedział 2 razy drożej, no bo siłą rzeczy musiał bym policzyć wyższe
    koszty materiałowe ? :D