    From: <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wełna
    Date: Fri, 10 Jan 2014 10:42:49 +0100

    Użytkownik "Jan Drawski" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:52cea480$0$2167$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dobra papka marketingowa :) Tylko co jest ważniejsze dla inwestora a nie
    > wykonawcy, jej właściwości czy gładsze włosie.

    Żadna papka. Napisałem to dla tego aby kto rozumny jest, skojarzył że jak
    coś jest gładkie to do tego ciecz nie przywiera.
    To ty napisałeś że "podobno" absorbuje wodę, czyli sam nie masz pewności
    ani ten co ci to powiedział.
    Oraz że podobno związane jest to z materiałami. Niby jakim cudem szkło ma
    być gorsze od kamienia to ja nie wiem
    Isover robiony jest z piasku kwarcowego czyli z materiału wykorzystywanego
    do produkcji szkła a topforock ze skał.
    Dodatkowo Isover jest nasączany preparatem hydrofobizującym. Isover zmierzył
    parametr dyfuzji a toprock przyjął go w ciemno
    według jakiejś tam normy.

    > Osobiście jak wcześniej pisałem uważam, że lepsza jest Rockwool'a ze
    > względu na mniejszą absorpcję wody.

    Przedtem pisałeś "podobno" a teraz jesteś tego pewien.
    Kupiłeś toprocka i musisz teraz wszystkim wokoło udowadniać że nie kupiłeś
    źle
    W przeciwieństwie do ciebie ja nie piszę źle o toprocku dlatego że kupiłem
    isovera lecz dlatego że z wełnami miałem
    trochę do czynienia i poddaszy trochę ociepliłem.