  • Data: 2011-04-14 20:31:50
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:io7fqr$g5b$1@opal.futuro.pl...

    > Wszyscy mówicie to samo :-) "Nie nieee ja sam wierzyłem zanim się jeszcze
    > urodziłem" i w ogóle :-)

    Ale co mowicie? Spytales to odpowiadam. Mialem wrazenie, ze inny punkt
    widzenia zwyczajnie Cie zainteresuje. Pisze tu o tym zdaje sie drugi raz
    sprowokowany a nie z potrzeby nawracania swiata czy oznajmiania wszem i
    wobec. Oczywiste jest, ze wiare przekazuja nam rodzice, ale bez przesady nie
    kazdy jest idiota i chodzi do kosciola tylko dla tego, ze rodzice w wieku
    kilku lat cos tam przekazali. Wierze bo uwazam, ze w tym jest sens a nie ze
    ktos mi powiedzial. Bez jaj, sklonic doroslego chlopa do pojscia do kosciola
    w niedziele po calym tygodniu pracy wbrew jego woli wydaje mi sie niemozliwe
    przez te wszystkie lata. Pomysl troche, wierzymy bo chcemy a nie ze nas ktos
    zmusza.

    > To jest temat tabu i najciemniejszy sekret rodzin.

    Jaki znowu sekret? Przeciez Ci odpowiadam.

    > Mam kolegę co też ma ołtarzyk w domu. Raz widziałem przypadkiem :-)
    > To się faktycznie kwalifikuje :-)

    I co, przeszkadza Ci ten oltarzyk? Gdybys nie zobaczyl to nawet bys nie
    wiedzial a koles moze bylby fajny gosc. U mnie w domu wisi krzyz i nie czuje
    sie z tego powodu uposledzony ale nikogo nie zmuszam do odprawiania
    indianskich czarow. Oltarzyka nie mam, bo uwazam, ze posiadanie i pozory to
    za malo a raczej nie ten kierunek. Wystarczy, ze bede zyl tak jak trzeba i
    wiary sie nie wypieral.
    Gdybys zobaczyl kolege w damskich ciuchach z wibratorem w d..pie skaczacego
    na lozku przy pornosie w telewizorze to pomyslabys, ze koles jest normalny a
    w wolnym czasie robi co chce? Mnie nie obchodzi co tam ludzie w domu maja,
    ba nawet z wibratorem w d..pie moze chodzic caly dzien jak lubi. A skoro
    Twoj kolega ma oltarzyk w domu to powinno znaczyc tyle, ze z jego strony
    raczej nic Ci nie grozi. Pozostali sa niepewni, bo niby czemu maja zyc wg.
    jakichs zasad?

    Pozdro.. TK