  • Data: 2011-04-14 20:35:23
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:io7kca$rb1$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > Powiadaja, ze zwierzeta nie maja duszy. Czemu nie wiem, spytaj okolicznego
    > proboszcza, ale pewnie tez Ci nie odpowie. :-)

    A ty wierzysz, że ludzie mają duszę. A czemu wierzysz akurat w to? Ktoś cię
    namawiał do wiary akurat tej? Czemu nie wierzysz w to co mówią islamiści czy
    hinduiści? Przecież jest ich więcej i nie mogą sie mylić :-)
    Czemu akurat wierzysz w tą religiję, a nie w inną? Np świetną religią jest
    scjentologia, trochę bardziej na czasie.

    > Wiedzac o tym nie moge negowac rzeczy o ktorych wiem bardzo malo lub nic.

    O krasnalach też nic nie wiesz mimo że wszyscy o nich mówią. Wierzysz, że
    istnieją? A w wielką stopę?