  • Data: 2011-04-14 21:07:31
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:io7lq7$teh$1@opal.futuro.pl...

    > A ty wierzysz, że ludzie mają duszę. A czemu wierzysz akurat w to? Ktoś
    > cię namawiał do wiary akurat tej? Czemu nie wierzysz w to co mówią
    > islamiści czy hinduiści? Przecież jest ich więcej i nie mogą sie mylić :-)
    > Czemu akurat wierzysz w tą religiję, a nie w inną? Np świetną religią jest
    > scjentologia, trochę bardziej na czasie.

    Ja wierze w pismo swiete i to co tam napisane. Skoro wierze w to co w pismie
    to nie moge wierzyc w inne rzeczy. Przyjmuje, ze bylo tak jak zapisano i jak
    dla mnie jest to logiczne. Moja wiara wymaga odemnie poswiecenia na ktore
    moge sie godzic albo nie, ale nie ciagnie pieniedzy, nic mi nie narzuca
    pozostawiajac calkowicie wolny wybor. Moge isc do kosciola kiedy chce, nie
    musze niczego a moge. Rozumiesz? Byli tacy co namawiali na inna wiare, ale
    tego zwyczajnie nie czuje. Nie mam potrzeby zycia w jakiejs komitywie
    wyizolowanych amiszow. Wierze bo tak czuje dla siebie i nikomu nie
    potrzebuje sie z tego ani tlumaczyc ani z tym obnosic. Mam zyc zgodnie z
    przykazaniami i to prawie tyle. Religie narzucajace na mnie jakies dziwne
    obowiazki z datkami lacznie po prostu nie jest dla mnie. Ale nie dla tego,
    ze tak mi jest wygodnie. Mam wewnetrzne poczucie, ze moje zycie uklada sie
    tak jakby nie zalezalo od stereotypowych schematow. Prawde mowiac zdaje sie,
    ze mialem byc gangsterem.

    > O krasnalach też nic nie wiesz mimo że wszyscy o nich mówią. Wierzysz, że
    > istnieją? A w wielką stopę?

    Pytanie jest powazne czy tak sobie? Prad elektryczny widziales? Tez nie
    wierzysz?

    Pozdro.. TK