  • Data: 2011-04-20 21:28:49
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:ionc2r$vif$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Ty chcesz agumentować, a ja bym chciał żebyś im tego nie zakazywał. To ich
    > sprawa.
    > Możesz przemawiać im do rozumu ale skoro chcą się zaćpać czy zapić to ich
    > sprawa.

    A coscie sie tak na mnie uparli? Czy ja komus cos zabraniam? Podalem Wam
    przyklady nacpanych i najaranych kolesi stojacych pod moja klatka w wieku
    14-17 lat, zlopiacych piwo na lawce o 12 w poludnie. Moje dzieci to ogladaly
    i w konsekwencji przestaly wychodzic na dwor. Tego nie chce ogladac i jestem
    pewien, ze po zalegalizowaniu takie zjawiska nie znikna, bo raptem oswiecony
    lud zamknie sie z dzojtami w domu.
    Macie prawo do wlasnego zdania, a ja mam prawo do wlasnych pogladow.
    Szczescie, ze nie mam wladzy sprawczej i obowiazku analizowania za i
    przeciw. Na dzis ktos ustanowil takie prawo ktore wg. mnie jest dobre. Ktos
    kto szuka zawsze znajdzie i moze sobie jarac ile chce, byle we wlasnym domu.
    Kupujac od mafi jak piszesz sam podejmuje ryzyko kupienia dziwnego towaru i
    to jego sprawa, mogl myslec wczesniej zanim w ogole po co kolwiek siegnal.
    Argument, ze od mafi kupuje sie syf do mnie nie trafia, bo po co w ogole
    kupowac? Coz to znowu za super towar bez ktorego zyc sie nie da, ze urasta
    tutaj do problemu narodowego? Jak jedziesz 200/h to potrzebujesz
    przyzwolenia panstwa do przekroczenia predkosci? Legalizacja tak
    argumentowana wyglada jak zacheta - kupuj bo dobre. Zakaz odczytuje
    przeciwnie - nie kupuj w ogole syfu. Jak kupujesz to badz swiadom
    konsekwencji, handlarze tak samo.

    Pozdro.. TK