  • Data: 2009-10-16 22:59:44
    Temat: Re: wiatr z kontaktów
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hbab6f$p6a$1@node2.news.atman.pl...

    > http://miniurl.pl/porotherm
    >
    > Producent wyraźnie podaje jak to należy robić. Wydrukować, dać do ręki i
    > pilnować

    Ja to znam z autopsji bo dom mam wlasnie z Porothermu 44. Tam spoina jest
    cienka i nie da sie tego kleic na placki bo pustak po prostu wpadnie w te
    placki, spoiny pionowe sie nie zejda i bedzie to wygladac jak walacy sie
    zamek z 13 wieku. Na prostych scianach murarz zaprawe nakladal lopata i
    rozciagal po kwadratowych profilach ze stali. Inaczej to sie da z pustakami
    dluzszymi niz szerszymi, ale to tez zadne ulatwienie. Murarz naprawde musial
    by byc idiota murujac tak by zostawaly dziury znaczacych rozmiarow.

    Pozdro.. TK