    From: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!
    Date: Mon, 30 Apr 2012 22:35:13 +0200

    Iksie nie ironizuj!!!!
    Kiedys jak sie staneło pod kwitnaca wiśnią czy jabłonią to aż miło było
    posłuchać. Pszczół jeszcxze przed dwoma laty było pełno. Dzisiaj obszedłem
    swoje kwitnace drzewa owocowe.... na kwiatach były jakieś owady, ale pszczół
    było jak na lekarstwo. Na wisni nie było ich w ogóle spędziłem na obserwacji
    kilkadziesiat minut, region to wielkopolska 25 km na zachód od Poznania.

    Krasnal
    Tajna Organizacja Walczących Krasnali