  • Data: 2011-02-23 21:18:38
    Temat: Re: wieniec na scianie kolankowej - czy zalecany?
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "piechur" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ik3sm3$fg6$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja bym powiedział, że zalecany. U mnie nie ma ;). Ścianka kolankowa 60cm
    > wysokości. Zamiast tego na rogach i wzdłuż dłuższego boku mam słupy
    > kotwione do stropu. Do słupów tych mocowana jest murłata. Dach
    > dwuspadowy kryty dachówką.
    > Od 2 lat nic się nie dzieje chociaż wiatr wieje taki, że czasami urywa
    > głowę ;).
    >
    > PB.

    U mnie też nie ma. Wysokość ścianki - dwa "gazobetony" 24x24. Są wylane i
    zazbrojone słupki co 2,5 pustaka.
    K-k powiedział, że do 80 cm nie ma potrzeby wykonywania wieńca. Dach 2
    spadowy, dachówka ceramiczna. Do słuków mocowana murłata - przyspawane pręty
    gwintowane. Dom na górce, wiatr i owszem w ub roku zabrał kilka dachówek i
    nie mogłem się ich doliczyć ale dach mocno trzyma.
    Jurek