  • Data: 2009-02-18 15:22:27
    Temat: Re: wkład kominkowy z płaszczem wodnym ?
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Ariusz pisze:

    > Od tysiącleci ludzie używali i używają "żywego" ognia do grzania się.
    > Choćby w jaskiniach, iglo,... nawet jeszcze całkiem niedawno na klepisku
    > pośrodku domu rozpalany był ogień i nie bynajmniej do ozdoby. Bogaci

    Różnica jest jednak taka, że teraz są kotły gazowe, olejowe, węglowe
    itd. Nie mieszkamy też w jaskiniach. Nie zapominaj że czasy się zmieniły.

    > Co do samej kotłowni w salonie :) - wystarczy trochę dyscypliny,
    > wystarczy nie wrzucać do ognia co popadnie, używać np. separatorów sadzy
    > do czyszczenia,... i będzie czysto, a że się trochę nabrudzi to i dobrze
    > bo przez tą sterylność teraz tylko same alergie.

    Ty oczywiście kominka w domu nie masz, że takie pierdoły opowiadasz ?
    :)) Wybacz, ale to co piszesz brzmi jak słowa człowieka który naczytał
    się w Internecie, nasłuchał ale sam nie spróbował.

    Ja mam kominek bez płaszcza i wiem jaki to syf. Wcale nie chodzi o
    popiół, bo tego niewiele się rozsypie - odsysam go odkurzaczem
    przemysłowym. Już samo noszenie drewna powoduje że się z niego sypią
    kawałki kory itp. Do tego szyba sama się nie wyczyści, mimo
    hiper-super-powłokom tudzież czarom przy paleniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio