  • Data: 2009-02-18 11:41:52
    Temat: Re: wkład kominkowy z płaszczem wodnym ?
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J23 napisał(a):
    > Użytkownik "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie mam ani DGP, ani płaszcza.
    > No można powiedzieć że mam namiastkę DGP,
    > bo kominek mam centralnie i dystrybucja gorącego pow.
    > odbywa się kanałami kominowymi.
    > Byłem przeciwnikiem kominków z płaszczem, ale widziałem
    > jedno i drugie rozwiązanie w akcji i bardziej bym się skłaniał ku
    > zastosowaniu płaszcza. Owszem jest to drogie rozwiązanie, ale
    > w cenie domu to skromny procent.
    > Dystrybucja powietrza przez anemostaty to dostarczenie powietrza
> [...]
    Co do smug - rzadko o tym się mówi, niektórzy myślą, że to dym ucieka i
    brudzi, a to zwykły kurz, który normalnie zalega sobie gdzieś po
    podłodze, gdzieś w przewodach, a wystarczyło by zamknąć anemostaty i
    kratki w okresie kiedy nie są potrzebne, wyczyścić w miarę możliwości
    przewody przed użyciem...
    Ariusz