  • Data: 2009-02-12 09:03:51
    Temat: Re: wlacznik automatyczny do pompy
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    qlphon pisze:

    > wiesz co się dzieje z budynkami, gdzie regularnie odpompowuje sie wode z
    > piwnicy?
    >
    > ihmo nalezy zlikwidować podsiąkanie - jak, to zależy od wielu czynników
    > (sugeruje nowy watek z dokladnym opisem sytuacji) zanim pompy wyrzadzą
    > większe szkody...

    Temat znam a ta konkretna studzienka jest na zewnatrz,
    w odległosci okolo metra od fundamentow
    Wedlug planu ma w niej sie zbierac woda opadowa z niezadaszonych
    schodow zewnetrznych do piwnicy.
    Mam doporowadzony do niej peszel na przewod oraz waz do odprowadzenia wody .
    Kopiac fundamenty pod dom (czesciowo podpiwniczony )natrafilem jednym z
    nnarozy piwnicy na nieckę zwirowa z wyzszym o około poł metra
    spietrzeniem wody niz poziom wod gruntowych.
    Mam wokol domu tzn prawie wokol domu bo z trzech stron drenaz .
    Od stron niepodpiwniczonej nie mam jeszcze drenazu
    bo gdy układałem drenaz mialem tam material
    W marcu bede mial wykopki zwiazane z budowa oczyszczalni
    i mam w planie dolozyc ten kawalek drenazu.
    Problem podsiakania powinien ustapic ale zawsze bedzie
    ryzyko , ze obfite opady wypełnią studzienkę i woda wleje mi sie z
    zewnatrz do piwnicy.
    W sumie to znalazłem juz odpowiedni czujnik
    http://www.allegro.pl/item546778330_czujnik_wody_syg
    nalizacja_swietlna_3_poziomow.html
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal