    From: "Michał" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: włącznik światła metalowy_uziemienie
    Date: Tue, 7 Apr 2009 22:17:24 +0200

    news:grg94h$rus$1@inews.gazeta.pl...

    > na temat WAGO są równe zdania, ja im akurat też nie dowierzam, ale "zwykłe
    > kostki na śrubkę" sa od WAGO gorsze z całą pewnością :-)

    E tam nie straszyć mnie bo prawie skończyłem instalacje na kostkach SImeta.
    Do takiej kostki na 6mm2( jednego modułu) podepniesz 3 przewody :)

    > A to pogratulować (dla jasności: mowa o standardowej puszcze, nie o
    > głębokiej?). Weszło tak po prostu, czy za pomocą wydłużonych
    > płaskoszczypów, szydełka babci, lusterka dentystycznego i pożyczonego w
    > warsztacie samochodowym endoskopu układałeś najpierw te druty przez dwie
    > godziny? ;-)

    No takiej głębokiej na 6 cm, wydaje mi się że to jest głęboka.
    No sam nie wiem jak to zmieściłem,ale się udało, teraz boję się tam
    zaglądać, ale działa jak na razie.
    Najpierw trzeba było zaplanować połączenie.
    I powiem tak robiłem wszystko w Legrandzie seria Cariva ( w kibel marketach
    koszt punktu około 10 zł).
    A ten podwójny schodowy musiałem kupić jakiś polski, bo Legrand nie ma
    takich. W Legrandzie wszystko ładnie opisane do każdego elementu krótki,
    czytelny schemat podłączeń.
    Natomiast w tym polskim masakra..... Jest schemat ale narysowany na tylnej
    ściance mało czytelny i żeby go zrozumieć to trzeba skończyć studia :).
    A na Legrandzie wszystko ładnie i pięknie opisane, o tak ciekawostka.

    Pozdrawiam Michał