  • Data: 2009-04-08 07:11:42
    Temat: Re: włącznik światła metalowy_uziemienie
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:grg94h$rus$1@inews.gazeta.pl...

    > na temat WAGO są równe zdania, ja im akurat też nie dowierzam, ale "zwykłe
    > kostki na śrubkę" sa od WAGO gorsze z całą pewnością :-)

    Dlaczego zwykłe kostki na śrubkęsą gorsze?

    Robiłem kilka instalacji wszystko na zwykłych kostkach ze śrubkami i nigdy
    nic nie musiałem poprawiać. A jedną iinstalacje w mieszkaniu zrobioną przez
    elektryka na Wago musiałem zmieniać bo te kostki Waggo się topiły !!! W tych
    kostkach powierzchnia styku jest tak mała, że w tym miejscu wszystko mocno
    się grzeje.

    Wago to zło! :-)

    Pozdrawiam
    Winetoo