    Subject: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 27 Sep 2019 00:00:45 +0200

    W dniu 2019-09-26 o 11:30, collie pisze:

    > Idź drogą zasugerowaną przez facia, z którym rozmawiałeś -
    > czyli z siodełkiem - ale weź fachowca, który się zna na
    > tym, a nie pierdzieli o jakimś rozcinaniu rury wzdłuż.
    > Tam się wierci otwór, w otwór wstawia się siodełko, dokręca
    > wihajter i już jesteś podłączony do rury. A siodełko działa
    > podobnie jak korek w termosie: kręcąc wihajtrem w środku
    > korka, powodujemy jego rozszerzenie i dociśnięcie do ścianki.
    > Siodełko 160 kupisz bez problemu na Alledrogo.
    >
    > I nie słuchaj głodnych kawałków użyszkodników o przecinaniu
    > czynnej (!) rury kanalizacyjnej i wstawianiu jakichś mufek-
> [...]
    Jak miałbyś odrobinę pojęcia o złączach siodłowych to nie pieprzył byś
    takich głupot.

    Po pierwsze siodełko do rury 160 po prostu jest prawie nie do zdobycia,
    bo standardem w sieciach kanalizacyjnych są rury od 200 w górę.
    Najcieńsza rura sieci kanalizacyjnej to 200

    Rury 160 to tylko sobie można zrobić koło domu.

    Poza tym nie wszystkie siodełka dokręca się wihajstrem.