    Subject: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 27 Sep 2019 09:30:22 +0200

    W dniu 2019-09-26 o 19:15, ks pisze:

    > Dzieki za odzew, ztcw to np kaczmarek ma "siodełka" dopiero od 200mm
    > wiec wychodzi że gość ma racje mówiac że to nie jest typowa rzecz.
    > Wiec na te chwile wychodzi że jedyna metoda to taka jaka opisał
    > użytkownik tzn 2 mufy albo pisałem na początku czyli jedna i
    > odchylenie rury o którym zapomniałem (po odkopaniu na kilka metrów
    > oczywiscie). Zastanawiam się czy jakby piłke gumową uprzednio
    > napompowaną tak aby na wcisk wchodziła do rury wcisnąc po rozpieciu
    > aby miec czas na fazowanie czy by było ok. Jakby w taką piłke jeszcze
> [...]
    Świetnie kombinujesz, bo to właśnie tak się robi. Trzeba odszukać
    studzienkę przed miejscem wcinki i tam się opuszcza taki korek
    pneumatyczny. Wsadza się w rurę odpływową i pompuje sprężonym
    powietrzem. http://www.korkipneumatyczne.pl/?page_id=274 Takie korki
    można kupić, ale też można wypożyczyć. Są firmy, które wypożyczają takie
    sprzęty. Ale najlepiej poszukaj firmy, która się trudni takim sprawami.
    Tutaj naprawdę trzeba mieć doświadczenie, aby sobie nie zrobić krzywdy i
    nie pierniczyć. Trzeba mieć odpowiednie narzędzia.