  • Data: 2019-09-29 19:07:15
    Temat: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 września 2019 18:11:49 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > W odróżnieniu od ciebie ja nie jestem teoretykiem.

    I mistrzem w kompplikowaniu rzeczy prostych

    > Musisz zrobić wycięcie w rurze ok. 8,5-9cm większe jak długość całego trójnika.

    Skoro trójnik ma 40 cm a mufa 20 cm to wytłumacz prosze po kiego robić wycięcie
    dłuższe o 3-9cm? Żeby skomplikować rzec prosta?
    W czym niezgodne ze sztuką będzie wycięcie na 40cm?

    >W twoim przypadku końce te muszą być sfazowane. Każda faza ma
    > ok. 0,5-1cm. W twojej wersji okazuje się, że prosty (walcowaty) koniec
    > rury i trójnika wchodzi do mufy ok. 2-2,5cm głębiej poza uszczelkę.

    W moim przypadmu będzie tak że będzie dobrze. Bo nie komplikuję rzeczy prostych.

    >Weź jednak pod uwagę, że bardzo trudno jest obciąć rurę w wykopie idealnie
    > pod kątem prostym nie dysponując specjalistycznym sprzętem.

    Czasami mam wrażenie że idiotów z ludzi robisz Swoimi wpisami. Specjalistyczny sprzęt
    do ucięcia rury 160;) Przecież to na upartego Anożem do tapet by uciął. a brzeszczot
    kosztuje ze 2zł.

    > W moim przypadku wychodzą luki po ok. 2cm w każdej z muf w warunkach
    > amatorskich, czyli bez dostępu do specjalistycznych narzędzi.

    Specjalistyczne narzędzia do ucięcia rury(bardzo prawdopodobne że tej siwej)o
    średnicy 160?;) Mam w domu nóz do chleba i tez tym by dało rade bez problemu taką
    rure uciąć.

    > Ty natomiast lukę 8,5-9cm
    > możesz zgubić tylko na 3 połączeniach.

    Nie twierdzę ze Twój sposób jest zły bo tez będzie działać. Ale po co komplikować jak
    można prościej

    > zależności od głębokości wykopu studzienka musi mieć odpowiednią
    > średnicę. Ale obecnie nie pamiętam jaką do ilu metrów. Z tego co
    > pamiętam do 2m głębokości kineta średnicy 400mm, a powyżej 600mm. W
    > niektórych regionach nawet wymagają aby studzienka przy głębokości
    > poniżej 2,5m była betonowa. Ale to określa w warunkach przyłącza
    > właściciel sieci kanalizacyjnej.

    Ta rura to pewnie idzie od domu do szamba a Ty tu pitolisz o warunkach i normach
    jakby to magistrala była co z Warszawy na drugą stronę Wisły gówna odprowadza.

    > Podpowiem ci jeszcze, że w przypadku takich wcinek da się zrobić, aby
    > luka miała tylko 2-5 mm, ale do tego trzeba mieć odpowiednie narzędzia:
    > specjalny obcinak do rur oraz korek pneumatyczny, który umożliwia
    > nasuwanie muf w całości na rury bez wyjmowania uszczelek.

    Tia specjalne narzedzia, pozwolenia na budowę, pięciu fachowców, 3 kierowników budowy
    i dwa tomy norm.
    Przypominam ze piszemy o rurce fi 160
    Ale skoro bez specjalnych narządzi nie potrafisz równo uciąć rurki fi 160 co cóż mogę
    Tobie doradzić.