    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wybór rekuperatora
    Date: Fri, 19 Aug 2011 21:38:08 +0200

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości
    news:j2mcr2$tqo$1@news.onet.pl...

    > Podłączę się do tego dobrego samopoczucia.
    >
    > W salonie mam 3 okna i wszystkie fixy + czteroczęściowe drzwi tarasowe a w
    > nim kolejne 2 fixy :)

    Nie, ze mi przeszkadzaja czyjes fixy, ale lubie w maju i czerwcu np. sluchac
    spiewu ptakow przez cala noc, ot taki romantyzm przewyzszajacy inne komforty
    w domu, a i zapachy wiosny nie sa do pogardzenia. Okna otwierane to jak dla
    mnie rzecz oczywista. Co prawda nie otwieram wszystkich na raz, ale wkurzaja
    mnie zastawione parapety kiedy nie moge otworzyc by cos dzieciakom szepnac
    np. Latwosc mycia tez nie jest do przecenienia, ale pewnie przyzwyczail bym
    sie i do takiego rozwiazania. W kazdym razie, nawet gdybym robil wentylacje
    mechaniczna to z okien otwieranych latwo bym nie zrezygnowal. No ale skoro
    Wam pasuje to mi nic do tego.

    Pozdro.. TK