  • Data: 2010-03-18 14:53:59
    Temat: Re: wycena instalacji odgromowej
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BTW widzę, że masz antenę umocowaną na kominie, po pierwsze: będziesz
    miał utrudniony do niej dostęp, po drugie: szybko ci zardzewieje od
    spalin (szczególnie gazowych), po trzecie: będzie się ruszała na
    wietrze zakłócając sygnał, po czwarte: z tego co widzę, wystaje sporo
    ponad dach, więc cała twoja instalacja odgromowa będzie tylko
    kosztowną ozdobą... :-(, lepszym dla niej miejscem byłaby ściana
    szczytowa jednej z lukarn, ta od strony odbieranego sygnału

    Nie mogę anteny narazie przenieść w inne miejsce, bo nie będzie widać komina
    z ktorego sciągne internet, używany do monitoringu
    budynku, na tym kominie nie będzie się
    palić, miał być kominek w salonie, którego nie będzie po wielu
    przemyśleniach.

    Ponad dach wystaje antena jakies 40cm nie więcej.

    bardziej przeraziła mnie prawda o moich skosach
    jakis rok temu tez ktos mi o tym pisał na tej grupie, ale nie do końca chyba
    zrozumiałem,
    pytając kilku fachowców, stwierdzili, ze jest ok.
    ale faktycznie będzie uciekało ciepa spor, przeciez są otwory w protermach,
    a cieplo idzie w gorę

    BTW: inna firma wyceniła mi na: "Kompletna instalacja odgromowa (wykonanie
    drutem ocynkowanym)- 3.745 z 7% VAT-em"

    pozdrawiam