  • Data: 2010-01-09 10:38:12
    Temat: Re: wycena poddasza
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Quent napisal:
    > Mam dwupoziomowe poddasze o pow. uz. 67m2, jednak liczac "po podlodze" jest
    > to 120m2. Chcialbym je sprzedac.
    > W moim miescie srednio cena 1m2 to 4000 pln.
    > Jak wiec zwykle podchodzi sie do wyceny takich miekszan na poddaszu?
    > Liczy sie do wyceny tylko pow. uzytkowa, czy moze jakas srednia?

    Cos mi sie kolacze, ze byl przelicznik powierzchni rzeczywistej
    na kalkulacyjna:
    - powyzej 2 m wysokosci - x 1
    - od 1,2 m do 2 m - x 0,5
    - ponizej 1,2 m - x 0

    Glowy za te wartosci progowe nie dam, pamietam tak z dokladnoscia
    do 20 cm ;)

    Ale do wstepnego oszacowania powierzchni kalkulacyjnej ci wystarczy.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek