    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: wyciskarka do owocow
    Date: Wed, 20 Oct 2010 10:11:36 +0200

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:i9m71s$1mo$1@news.task.gda.pl...
    > hej mam pytanie do uzytwkonikow
    >
    > chcialbym kupic wyciskarke do owocow, ale ceny mnie zabijaja, nawet
    > najtansza jaka znalazlem w okolicach 800 zeta to lekka pomylka
    >
    > znalazlem natomiast maszynke do mielenia miesa zelmera z nakladka do
    > wyciskania cytrusow i druga do wyciskania owocow
    >
    > problem jest tylko w tym ze nazywa sie to wyciskarka do malych owocow,
    > gdzie sugerowanymi owocami sa maliny, jezyny i podobne gabarytowo
    >
    > no i teraz pytanie, do ewentualnych uzytkownikow o co kaman, maszynka ma
    > sporo mocy, daje rade zmielic mieso, wiec z takimi marchewkami czy
> [...]

    Praska Zelmera jest do owoców miękkich, żeby puścić w nią warzywa lub owoce
    twarde trzeba kupić maszynkę 986 z szatkownicą - zetrzeć na tarce marchew
    czy jabłko i dopiero papkę podać na praskę. W domu spokojnie wystarczy. Jest
    jeszcze inne rozwiązanie: maszynka do mięsa 986 oraz robot Fenomen Zelmera
    stanowią parę wzajemnie się uzupełniającą. Robot można zakupić z sokowirówką
    i wtedy spokojnie można obrabiać owoce czy warzywa twarde, pozyskując sok i
    wytłoczyny, też do wykorzystania np. na surówkę.
    Warto mieć obie maszyny, wszystkie opcje można dokupić, podobnie części
    zamienne za niewygórowaną cenę:
    Maszynka do mielenia 986.80 + opcje
    http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/maszynki-do-mie
    lenia/maszynka-do-mielenia-986/art492,maszynka-do-mi
    elenia-986-80-z-modulami-cytrusiarka-wysiskarka-szat
    kownica-mlynek-zarnowy.html
    Do maszynki warto dokupić moduł mielący nr. "5" od maszynki 886 i opcje z
    nim związane: moduł robienia kiełbas, ciastek i makaronu. W module "5" mozna
    mleć np. słoninę ze skórą, która stanowi w 986 zbyt duże obciążenie.
    Robot Fenomen 880.5 który jest oferowany z najbogatszym
    oprzyrządowaniem:
    http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/roboty_kuchenne
    /fenomen_z_sokowirowka/