  • Data: 2012-09-17 12:13:25
    Temat: Re: wyciszenie starego sufitu / podłogi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qlphon" napisał w wiadomości grup

    > jak w ogóle wchodzi w grę podniesieni podłogi,
    > to wypełnij przestrzeń między legarami wełną
    > (tak aby odpowiednio wystawało ponad poziom legarów)
    > na całość ułóż płyty z wełny "akustycznej"
    > a na wierzch zrób porządną wylewkę,
    > najlepiej od razu z ogrzewaniem podłogowym wodnym

    I wszystko szlag trafi bo za rok belki siądą o kolejny centymetr :-)

    Owszem tak byłoby najlepiej ale ja nie wierzę w drewniane stropy nie po tym
    czego się naoglądałem. Wszystkie oparte na belkach o rozpiętości powyżej 4m
    bez wyjątku z roku na rok bardziej siadają. Tym bardzie jak dołożyć 4cm
    wylewki czyli jakieś 100kg / m2.

    Widziałem strop który osiadł o 4cm w ciągu kilku lat po tym jak dołożono
    dwie warstwy płyt włóknowych, wolę nie myśleć co by było gdyby ktoś tam
    wylał beton.

    Stropy to w ogóle ciekawa sprawa :-) Pamiętam akwarium które wbrew woli
    właściciela przemieściło się z piętra na parter bo robiąc strop nie
    przewidział, że na środku pokoju będzie ponad tona wody :-)

    Pozdrawiam
    Ergie