  • Data: 2013-10-16 23:29:51
    Temat: Re: wykończenie brzegu tarasu - woda
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 października 2013 22:40:55 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > A może zamiast wcinki obróbkę dać od góry, dać "bandaż" i zatopić go w tym
    dwuskładnikowym draństwie do tarasów - tak przynajmniej sugerowałyby rozwiązania
    "systemowe". Przy wcince nie bardzo widzę wykańczanie tego potem - a tak na bandaż
    dasz płytki i gotowe.

    I plytki bankowo odejda ;)) Zreszta i tak odejda :D

    Nie no - ja to widze tak ze robisz wcinke, a potem na calosc nakladasz
    jeszcze jedna blache ktora bedzie miala za zadanie tylko i wylacznie
    zamaskowac wcinke, moze tez przy okazji zakryc sruby/nakretki z mocowania
    slupow. Pytanie tylko czym i gdzie ja przymocowac zeby znowu nie cieklo.. ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.