    From: ddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wykorzystanie ciepła ze splita
    Date: Wed, 25 May 2016 19:07:38 +0200
    <ni1ujn$u25$1@dont-email.me> <ni2ca4$nmm$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <ni2f9g$b25$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <ni3mmk$f30$1@node2.news.atman.pl>

    > Ale ja i tak je wydam na podlewanie ogródka. Czyli mozna powiedzieć że
    > mam czystą wodę za friko :D

    tu to się wypowiem
    przy basenie 31m3 regularnie dodaję chlor (ok. 1,5 tabletki na tydzień-
    tyle ile napisano na opakowaniu - znaczy się raz wrzucę dwie, a
    następnym razem jedną), dodatkowo na początku napełniania sypię
    chlorszok, pecha sprawdzam raz na sezon. W jednym roku zaniedbałem
    temat, na starcie nie dałem chlorszkoku, później pomyliłem dawkowanie i
    zamiast 1,5 tabletki na tydzień dawkowałem jedną na 1,5 tygodnia.
    Dodatkowo wyjechałem na tydzień i woda zzieleniała. Stwierdziłem że
    pobawię się chemią- wyrównałem PH, wytrąciłem osad z wody - woda nie
    wróciła już do pierwotnego koloru, osad ciężko wydobyć z dna (wyciągałem
    pompą głębinową) - taniej i szybciej byłoby wlać nową wodę.
    Jak regularnie dozuję chemię to woda jest czyściutka do końca sezonu- z
    wierzchu śmieci zbiera skimmer, z dna odkurzacz napędzany wylotem wody
    za 250zł. Nie przykrywam basenu, nie czyszczę go ręcznie. Jak wymyślę
    rolkę z napędem to będę przykrywał basen jak nie będzie używany :)

    Łukasz