  • Data: 2010-05-09 22:51:59
    Temat: Re: wylewki - pytanie
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Maj, 18:07, łamaga <anty***...@onet.eu> wrote:
    > Witam,
    >
    > Do wykonania mam 160m wylewek. Większośc (około 70%) na podłogówkę.
    > Przyjmując grubośc wylewki na 6cm , wychodzi niemal 10m3 betonu. Czy około
    > 3,5 t cementu i 7t piachu to prawidłowe proporcje? A może jednak tego piachu
    > z 10t wszak cement drobny i pewnie gęstośc mieszaniny będzie większa.
    > Dodatkowe pytanie mam na temat włókien uplastyczniających - jaka ich ilosc
    > będzie wskazana?

    Sam to chcesz robic? Masz miksokreta ? Bez niego nie podchodz do
    wylewek bo efekt bedzie prawdopodobnie oplakany (jakby Ci one dobrze
    nie wyszly tak przy miksokretowych beda jak dzien i noc ;) Na moich
    mozesz polozyc late 2,5m i na calej dlugosci bedzie idealnie dolegac.
    Oszczedzisz kupe forsy na chocby klejach do plytek (u mnie np. w
    lazience ~6-7m2 poszlo pol worka kleju na podloge - w hurtowni chcieli
    mi wcisnac "minimum dwa worki" - paca z zabkami 2mm - jest idealnie
    rowno, a kladzenie to czysta bajka - nie musisz wogole patrzec na
    poziomice - tylko dobijasz na maksa i jest prosto :) Przypuszczalnie
    garaz ~30m2 poloze w jeden dzien, nie spieszac sie zbytnio..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.