  • Data: 2020-04-24 17:00:26
    Temat: Re: wywala różnicówka
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2020 o 13:32, WS pisze:

    > Pewnie tak, u mnie tez byly takie, na zarowkach telefonicznych 12v (24V ?) , cos
    typu https://nowyelektronik.pl/index.php?id_category=600&
    controller=category

    > Lutowane szeregowo, na kazda (styki) pozakladane wezyki z tworzywa... Zdarzylo sie,
    ze choinka "kopala" ;), ale wiadomo, ze pod latarnia najciemniej ;), robil to ojciec,
    inz. energetyk z roznymi uprawnienaiami, w tym SEP...

    Dalej jest to samo z chińskimi girlandami składającymi się nawet
    z pińcet LED. Nie są one oddzielone galwanicznie od sieci i kopią
    jak za starych dobrych czasów żaróweczki, przy próbie operacji na
    żywca.