  • Data: 2010-03-08 19:50:26
    Temat: Re: wzgledem czego poziom zero
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HANA pisze:

    > ja zawsze uczulam inwestorow zeby na mapie do celow projektowych bylo
    > minimum 5 rzednych (mnpm) najlepiej w naroznikach i na srodku dzialki
    > ale to sa projekty indywidualne
    > we wszystkich typowkach dzialka jest plaska jak stol i przy adaptacjach malo
    > kto zawraca sobie glowe zeby to popoprawiac

    U mnie geodeta przeniósł sobie punkt wysokościowy ze studzienki, która
    była oznaczona na mapie, a jej wysokość była do ustalenia z mapy, potem
    odpowiednio ustalił na słupku, jaki miałem już na działce wysokość
    przyszłej posadzki i tam wyraźną kreską oznaczył reper. Ten reper stał
    się później wysokościowym punktem odniesienia dla majstra przy
    wymierzaniu wszelkich elementów budynku od fundamentu począwszy. U mnie
    517,3 m,n,p,m.

    pozdr.
    robercik-us