  • Data: 2018-10-20 13:27:50
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Oct 2018 11:06:16 -0700, Adam Sz. wrote:
    > To, że soft nie jest jeszcze aż tak idealny sprawdzisz tak - podczas
    > odkurzania podnieś go i przenieś do innego pomieszczenia.

    Ale to chyba nie wina softu, przecież robo też człowiek. Gdyby mnie
    podczas snu ktoś przetransportował i zostawił na środku ulicy obcego
    miasta to na pewno też bym się błąkał pewien czas.

    Wracając do tematu - virtual walls... Zamówiłem na AMZ 5m taśmy
    magnetycznej i po 5 minutach trafiłem pół-przypadkiem na to:

    https://smartrobotreviews.com/reviews/the-new-xiaomi
    -robot-vacuum-vs-
    first-generation.html

    "The newest robot comes with the app that has an ability to set virtual
    walls. First gen uses a magnetic tape that you can buy separately"

    No i zgłupiałem. Kłamliwy marketing czy faktycznie Robo jednak to
    potrafi? Przeklikałem całą aplikację kolejny raz i nie widzę nic takiego.
    Może w chińskiej wersji jest więcej? Ale ja tych ich krzaczków nie
    panimaju. 30 lat temu próbowałem już je rozszyfrować by zakumać dialogi w
    Ninja Gaiden na Famicomie i już wtedy za krótki do tego byłem. To co
    dopiero dziś kiedy szarych komórek o połowę mniej.

    Mateusz