  • Data: 2018-10-21 16:16:33
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 21 Oct 2018 06:47:49 -0700, Zenek Kapelinder wrote:
    > Dignity irs01. Jak bedziesz szukal testow to znajdz taki ze we wzorcowym
    > pomieszczeniu wysypuja taka sama ilosc smieci dla kazdej zamiatarki i
    > potem waza ile ktora zebrala. Chetnie tez obejrze taki test.

    Ciężko znaleźć jakieś testy do niego, wygląda na nieco niszowy produkt. Z
    kilku opinii które czytałem wygląda na całkiem fajną sprzątaczkę, jeśli
    weźmie się pod uwagę że to urządzenie za 200 zł, czyli 7x tańsze od
    Roborocka. Z tego co czytam ma problem z progami, nie wraca sam do bazy i
    porusza się chaotycznie. Poziom hałasu ponoć 50 db, czyli niemal 4x mniej
    od Robo który szumi w okolicach 60 db.

    Całkiem fajną recenzję znalazłem, zacytuję (autor: internautka "Paulina"):
    "(...) mam wrażenie, że odkurzacz porusza się po podłodze bez ładu i
    składu. W niektóre regiony mieszkania w ogóle nie wjeżdża, przy każdym
    sprzątaniu muszę go finalnie przepychać w niektóre miejsca, bo sam z
    siebie nie pojawia się w nich nigdy, w innych zakamarkach natomiast
    potrafi kręcić się po kilka razy i przez długi czas. Przestałam
    "puszczać" go na całe mieszkanie, bo omija wtedy różne miejsca. Lepiej
    sprawdza się technika zamykania go w konkretnych pomieszczeniach, jest
    wtedy mniejsza szansa, że coś ominie. A że mam dużo otwartych
    pomieszczeń to "bawię się" w odgradzanie ich poduszkami i innymi
    zaporami (...)"

    Robo jest o tyle fajny że jest praktycznie bezobsługowy - sam się
    uruchamia kiedy w domu pusto, sprząta dokładnie i konsekwentnie cały
    parter i wraca do bazy. Trzeba tylko pamiętać by co 2 dni go opróżnić.
    IRS01 natomiast brzmi jak fajna budżetowa opcja, pod warunkiem że ma się
    małe mieszkanie bez "przeszkód", brak progów i pamięta się o tym by go
    codziennie złapać i podłączyć do ładowania. Nie uważam że wtopiłem z
    Robo :) U mnie sprawdza się znakomicie.

    Mateusz