  • Data: 2010-10-22 21:45:55
    Temat: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:88010177-6ec6-471f-a9dc-

    >Zeby dobrze dzialala to wypadaloby miec. Wlasnie wrocilem od kumpla
    >ktory ma zwykla grawitacyjna w starym domu typu "kostka" i po
    >ociepleniu chaupki styro, montazu szczelnych okien.. Wlasnie pojawila
    >mu sie piekna kolorowo-zielona plesn w naroznikach dwoch pomieszczen.
    >A na szybach para. Jak napisal Ghost - "klasyka" :-)

    Jezeli dobrze ocieplony dom to skad tam punkt rosy o ktorych tak sie
    rozwodziliscie swego czasu? :-)

    >Wlasnie zamawia nawiewniki na okna i bedzie powiekszal szczeline w
    >drzwiach lazienkowych (kratke) - ciekawe, ile ciepla tym sposobem
    >wywieje w komin ?:)

    Nie doswiadczylem i prawde mowiac nie znam nikogo w ten sposob
    doswiadczonego tylko z powodu docieplenia i montazu szczelnych okien. Nie
    mam pojecia dla czego u Twojego kumpla pojawia sie plesn. Ja i owszem mialem
    ale w starym domu zupelnie nieocieplonym domu i co ciekawsze ze starymi
    przewiewajacymi oknami. Moze przykleili mu styropian na eleganckie placki,
    albo dom i tak byl zawilgocony przez cale lata, a moze wszystko razem? A
    moze podciaga wilgoc z gruntu, a moze nie ma izolacji posadzki
    przeciwwilgociowej? Co trzeba robic, zeby w domu o relatywnie sporej
    kubaturze pojawiala sie skraplajaca sie wilgoc bytowa?

    Pozdro.. TK