  • Data: 2010-10-22 22:47:26
    Temat: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:21603e4b-8c98-4955-b4e4-b96bc27468a6@k22g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On 22 Paź, 23:33, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:

    > Ale tutaj wszyscy piszą w temacie.
    > To żaden wyczyn, że się ma 17 stopni w domu po kilku dniach niepalenia. 17
    > stopni, to jest mróz. Normalni ludzie takiej temperatury w domu nie
    > tolerują. Więc nie ma się czym chwalić.

    Bzudra, 17 st przy podlogowce jest OK! W ciagu dnia Kospelek
    elektryczny nagrzal mi podlogi woda o temp. 30st C, w pokojach 1m nad
    posadzka jest aktualnie ok 18stC i ja poprostu odplywam - jest ZA
    CIEPLO :-) Normalnie trzeba uciekac z nogami na stol ;)

    No to sorry, ja przy podlogowce i 19-20C wewnatrz nie czuje prawie zadnego
    ciepla z podlogowki i powiem szczerze, ze gdybym podniosl o ten 1-2C to
    rodzina by sie nie pogniewala. Poki co dokoncze ocieplenie dachu bo i tak
    grzeje atmosfere, ale te 17-18C to dla mnie harcore i podlogowka nic tu nie
    zmienia. Woda w instalacji w obiegu podlogowki chyba ani razu nie doszla do
    30C, zwykle to 24-26C a bywa i 22C, 28 to przy zmianie temp. na krzywej
    kiedy na zewnatrz spada ponizej zera. Kiedy temp. posadzki troche podskoczy
    to znow spada do 24-26C.

    Pozdro.. TK