    From: M <M...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Date: Sun, 24 Oct 2010 13:26:54 +0200
    <i9t3dt$u9f$1@news2.ipartners.pl> <i9u2cb$qt4$1@node1.news.atman.pl>
    <i9v7j3$226s$1@news2.ipartners.pl> <i9vd28$5h7$1@node1.news.atman.pl>
    <ia116o$2u32$1@news2.ipartners.pl>

    W dniu 2010-10-24 12:19, tarnus pisze:
    > Użytkownik "M"<M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze raz tu zaglądnąłem i już wiem jaki błąd zrobiłeś. Wynik na czerwono
    > to zalecana moc minimalna zasilacza a którą zawsze się podaje a szarą
    > czcionką to orientacyjne zużycie zestawu a ta wartość to około 90W.

    Niezupełnie. Podałem wartość niższą, a nie zalecaną moc zasilacza. Nie
    mając dokładnej specyfikacji wrzuciłem wartości typowe. Wyszło 140W

    > 1. Celeron 1,7 Wilamette z noty katalogowej przy 100% 63,5W
    >
    > 2. HDD Samsung 300GB z naklejki na nim odczytano 5V/600mA 12V/500mA co daje
    > 9W
    >
    > 3. Karta VGA z wbudowanym tunerem ATI All In Wonder 7500
    > w wersji do noteboka znalazłem info że pobiera 27W ja mojej daję z racji że
    > jest stacjonarna i z tunerem 40W
    >
    > 4. Płyta P4I45GV plus 2xDDR 256 30W

    + pamięci

    I wychodzi 140W bez monitora :-)

    > 5. Monitor Dell 17" według noty producenta 40W
    >
    > To są wartości max które poza monitorem nigdy we wszystkich podzespołach
    > nie występują jednocześnie podczas pracy komputera.
    > Razem przy 100% obciążeniu komputera mamy więc teoretycznie 142,5W ale jak
    > wspomniałem takie obciążenie nie jest synchroniczne dla komponentów a i
    > wogóle występuje niezmiernie rzadko gdyż nie używam programów do obróbki
    > grafiki, video czy gier.

    Domyślnie było 90% CPU. Tak więc wynik jest podobny :-)
    Możliwe, że Celeron 1,7GHz ci się nudzi podczas pracy, chociaż trudno mi
    w to uwierzyć.

    M.