  • Data: 2011-03-09 07:28:41
    Temat: Re: zako?czenie fundament?w - YTONG
    Od: "Kacper" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:il6172$jvj$1@usenet.news.interia.pl...
    > Zauważyłem, ze zostałeś fachowcem budowlanym w ciągu kilku miesięcy... Pod
    > koniec ubiegłego roku zastanawiałeś się tu na grupie nad kupnem domu od
    > dewelopera, teraz wymyślasz dziwne rzeczy, nie wierząc w technologię,
    > którą wymyślili prawdziwi fachowcy. Skoro w specyfikacji YTONGA stoi, że
    > może być zwis na 1/3, to po co szukasz potwierdzenia na grupie? Co da Ci
    > wieniec, który też będzie zwisał poza obręb fundamentów? Kombinujesz za
    > bardzo... może przestań czytać muratora i zdaj się na fachowców, a nie na
    > swoją intuicję?

> [...]

    Same "guzik prawda" w Twojej wypowiedzi
    1. Nie szukałem żadnych mieszkań od dewelopera, nie wiem skąd to wziąłeś (od
    1999r. mam plan budowania domu)
    2. Wierzę w ytonga i z niego chcę budować i wiem bo sam pisałem że może
    być -technologicznie ujmując- zwis do 1/3
    ale zastanawiam się nad ew. opadaniem części zwisającej w trakcie
    stawiania pierwszej warstwy, a po drugie podniesienie fundamentów - oto cel.
    3, Wieniec zwisałby ale jest zbrojonym monolitem więc nic mu nie będzie i
    nie ruszy się na zewnątrz jak ew. bloczek
    4. Nie czytam muratora, chyba że wpadnie w rękę, a czytać trzeba tylko
    trzeba umieć wyłuskać informacje istotne i prawdziwe
    5. Największy guzik prawda, bo ytonga 36,5 nie trzeba ocieplać o tym pisałem
    parę postów wyżej, wystarczy poczytać.

    Czyli generalnie guzik prawda co piszesz.

    Kacper