  • Data: 2011-03-08 13:53:06
    Temat: Re: zakończenie fundamentów - YTONG
    Od: "Kacper" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wdrożenie pomysłu miałoby na celu przede wszystkim podniesienie fundamentów
    jeszcze o naście cm
    oraz wsparcie ytonga żeby leżał "bardziej cały" na podłożu i nie zwisał aż
    1/3 mimo że sama technologia dopuszcza takie rozwiązanie.
    Skoro miałbym domurowywać jeden bloczek to może lepiej właśnie coś takiego i
    jednocześnie uzyskać wsparcie dla ytonga
    bo obawiam się że mogą się po wypoziomowaniu przechylać na zewnątrz, a co
    mam je potem podpierać dopóki nie zwiążą???
    Taki plan.
    A to że przy okazji wzmocni się fundament - super, tylko się cieszyć.

    Kacper