  • Data: 2009-05-17 09:50:23
    Temat: Re: zakup piachu zwiru i kamykow
    Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie pod kawalkiem bedzie szedl drenaz, prad i woda ;-) Nie widze
    > jednak powodu zeby sie tym przejmowac - wszystko bedzie obsypane
    > zwyklym piaskiem, a woda dodatkowo w ochronce. Nie widze mozliwosci
    > uszkodzenia tych mediow - krety je przegryza ? ;-)

    niby nic nie powinno sie stac, ale nigdy nie wiadomo. Drenaz sie zatka,
    kanalizacje beda Ci ciagnac, moze swiatlowod jakis... W praktyce wydaje mi
    sie, ze pod kostke material jest bardzo dobry, jesli wysypiesz na glebokosc
    powiedzmy pol metra, to od biedy rozbijesz to kilofem lub jakims lepszym
    mlotem udarowym. Jeden weekend i po problemie:) Obsypywanie jednak tym domu
    na glebokosc 3m (piwnice) chyba jednak nie jest dobrym pomyslem. Zawsze moze
    sie zdarzyc np poprawka hydroizolacji.

    --
    Tomek