  • Data: 2009-05-17 10:05:49
    Temat: Re: zakup piachu zwiru i kamykow
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Maj, 11:50, "Tomek" <a...@i...pl> wrote:

    > na glebokosc 3m (piwnice) chyba jednak nie jest dobrym pomyslem. Zawsze moze
    > sie zdarzyc np poprawka hydroizolacji.

    Jezeli to rzeczywiscie ma sie stac skala i nie przepuszczac wody to
    nie ma lepszej hydroizolacji ;-) Pod warunkiem oczywiscie ze wody
    gruntowe mamy nisko :) Ja tam mam dom posadowiony na piasku, a wod
    gruntowych najstarsi gorale nie pamietaja, wiec poprawka izolacji w
    moim wypadku raczej tez nie bedzie wchodzila w rachube :) Przede
    wszystkim to trzeba ustalic czy ten piasek rzeczywiscie po latach
    "kamienieje" - nie wiadomo czy kumpel Tornada na pewno mial taki
    piasek zuzlowy, jaki jest u nas. Trzebaby jakiegos chemika czy
    geotechnika spytac czy to wogole mozliwe. Jak pisalem - gosc ktory mi
    to poradzil podsypuje bruk tym od 9 lat, to jedna ze starszych firm w
    miescie co wykonuje bruk i robi to nie tylko osobom prywatnym -
    brukowal duze parkingi, chodniki miejskie etc - wiec watpie, ze dalby
    mi zla rade, szczegolnie ze nie ma w tym interesu - bruk bede robil
    sam, sam piasek tez zalatwiam gdzie indziej - on mi tylko ziemie
    przywozi na podwyzszenie terenu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.