  • Date: Sun, 18 Jul 2010 22:16:51 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: zapchał się odpływ w wannie

    Panslavista pisze:
    > "Iwona" <i...@p...onet.pl> wrote in message

    > Przetrwają - wlewam gorący roztwór sody (można kupić groszkowaną w
    > sklepach z chemią gospodarczą) soda zamienia tłuszcze w mydła więc czyści,
    > co nie oznacza, że korek musi zejść.

    Skoro to wygląda na tynk, to soda tego nie zje - na to potrzebny jest
    kwas, ten można dostać w sklepach z akumulatorami, bądź u osób je
    sprzedających. Najlepiej o odpowiedni środek by było zapytać na grupie
    chemicznej. Pewnie podpowiedzą, gdzie można by go dostać. bo może jednak
    kwas azotowy byłby lepszy - jak kiedyś pracowałem w mleczarni, to
    właśnie azotowego używano do czyszczenia rur z pozostałości, tyle, że
    organicznych.