  • Data: 2010-10-25 17:49:09
    Temat: Re: zawor termostatyczny na powrocie kominka - jaki ?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-10-2010 o 12:48:14 Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    napisał(a):

    > Skasowalem tamten moj post bo pozniej dopiero zauwazylem, ze
    > odpisales.

    > Aha. To faktycznie. Ja mam rury krotkie, malo kolanek no i wymiennik
    > 30 plytowy z wyjsciami 1'.
    No właśnie ja tu trochę zawaliłem z tym wymiennikiem ale kupiłem go
    znacznie wcześniej, jak jeszce wkładu nie miałem.

    > A tak poza tematem to wlasnie sobie pozyczylem spawarke - zwykla
    > transformatorowa na sile od kumpla i sie bede uczyl spawac :P
    Takimi to się marnie spawa, ja kupiłem sobie mma i tig-a,
    tzw inwertor do 160A to jest dopiero jazda.

    Stelaz
    > do kominka musze sobie zespawac, bo sobie wymyslilismy obudowe ktora
    > "wisi w powietrzu", psia mac, jak ufo jakies :)
    No to sie ucz a uważaj na oczy, kup sobie dobrą maskę, a ztymi
    automatycznymi
    uważaj żebyś sobie jej nie spalił, nie możesz być zbyt blisko łuku.
    Ja już sobie częściowo uszkodziłem, teraz kupiłem taką z dodatkowym
    okienkiem do podglądania poza przyciemnioną szybką i spisuje się dobrze.
    Poza tym dobre wysokie buty i nogawki na butach żeby ci gorący żużel
    nie wpadł do buta. No i oczywiście odpowiednie rękawice.

    --
    Pozdr
    JanuszK